tidsfördriv

hello! :) Nu är jag hära igen! Jag gör inte så mycket.. kom just hem.
Jag & tobias har varit ute och kört en sväng med bubblan! haha..
fan så söt bil alltså! fast skulle aldrig kunna ha en sån (;
Tänkte göra något test nu.. finns inte mycket annat att göra..
tycker själv dom här listorna är tråkiga att läsa, men ni gör som ni vill :)



STEG ETT:

Namn: Madelene nyberg
Smeknamn: Madde
Födelsedatum: 4 maj, 1992!
Födelseort: Piteå
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: mörkbrunt
Längd: 169 kanske? vet inte riktigt =p
Skostorlek: 37
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Oxe

STEG 2:

Skor som du bar idag: mina nya
Rädsla: Mörker,trånga utrymmen,äckliga insekter, osv!
Målsättning: få bra betyg! 
Svagheter: dom finns ju också..

STEG TRE:
Din första tanke när du vaknade idag: måste ha vatten!! haha..
När somnar du: olika
När du inte kan sova: Ser jag på tv eller lyssnar på musik.

STEG 4:
Pepsi eller Coca Cola: helt klart cola
McDonalds eller Max: max!!
Singel- eller dubbeldejt: beror på, kul att umgås med andra också!
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: inget utav det
Choklad eller vanilj: choklad!

STEG 5:

Svär du: för ofta
Duschar du varje dag: Ja
Röker du: tyvärr..
Är du förälskad: ja..
Tror du att du någonsin varit kär: jajamen
Gillar du skolan: hah, hatar skolan
Vill du gifta dig: ja det vill jag, men inte nu då.
Tror du på dig själv: hm, nej..
Blir du åksjuk: nej
Tycker du att du är hälsosam: inte precis
Gillar du åska: ibland är det mysigt :)
Spelar du något instrument: gitarr <3

STEG 6: Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: ja det har jag.
Rökt: ja,
Gått på dejt: vet inte om ska kalla det för dejt. haha
Kysst någon: japp
Shoppat: yes
Ätit en hel ask müsli: nej
Ätit sushi: Har aldrig ätit det, vågar inte testa! haha
Stått på scen: nope

Blivit dumpad:
nepp
Skejtat: Nej
Bakat: jaa
Nakenbadat: ne, bara i mitt eget badkar (;
Färgat håret: nej
Stulit något: najj

STEG 7: Har du någonsin...
Däckat eller varit jättefull: jo
Blivit upptäckt under "akten": hah, yes!
Blivit kallad hora: yes
Blivit nerslagen: slagen med glasflaska iaf. Jättemoget :)

STEG 8: I framtiden...
Hur gammal vill du vara när du gifter dig: runt 30 kanske
Namn på barn: haha.. hm, vet inte! Men liam är fint om jag skulle få en pojke!
Ditt drömbröllop: stort och en snygg bröloppsklänning! ;D
Vad vill du bli när du blir gammal: Rik som fan

STEG 9: Hur ska din drömkille/tjej vara? Att han är sig själv.
Ögonfärg?: Spelar inte så stor roll
Hårfärg: mörktbrunt elr ljusbrunt!
Långt eller kort hår: inte för långt iallafall,
Vikt: normal? hah, inte vet väl jag.
Klädstil: Snyggt
Plats för första träffen: ingen aning 

STEG 10:
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: Finns några stycken!
Antal CD-skivor du äger: ingen aning
Antal piercings: Öronen och naveln.
Antal tatueringar: Ingen ännu, men ska göra en när jag är säker på vad jag vill tattuera!
Hur många gånger har du varit med i tidningen: några gånger,inom fotbollen osv.
Antal saker jag ångrar: massvis.

Sådärja,
Nu ska jag väl nöta facebook eller något annat.
Ska höra med ela också om hon har lust att komma hit :)
hörs säkert senare. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu