lördag

Godmorgon :)


Vaknade just.. seriöst, kom hem klockan halv elva igår?! har inte hänt på väldigt länge. Men det var faktiskt riktigt jävla skönt att vara hemma tidigt. Är alltid helt slut på fredagar! Nåja, jag och tobbe la oss och såg film. Somnade väl rätt fort! Och idag har jag ingen aning vad som händer.. börjar bli sjuk nå jävulst. Har haft halsont i flera dagar & Nu har jag ont i kroppen.. och tobbe har fått feber, det suger ju! mikaela har smittat mig tror jag, haha ;) ungjävel!

Nu ska jag bara slänga på mig nå mjukisar, så ska vi fara till godishuset med mamma och lillasyster å köpa massvis med godis =) Det blir lakrits för min del, det är ju det godaste som finns! Kanske lite choklad också :) Hehe,

jag kan ju alltid skriva senare.. pöss
och jag vill åka snowboard. NU! :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu