söndag

heeeeeeeeeey

sitter hemma hos tobbe nu, vi har varit i boden och hämtat en skoter =p men ska snart hem och äta åså.. sen kanske jag far till maya en sväng ;>

igår var det röjj! Först kom ela simon och william hem till mig, så gjorde vi oss klara åså. Sen skjutsade dom oss till heggo som hade fest lite längre ner på hertsön. Trevligt folk var det och jag hade jättekul :) Sen kom det två killar och hämtade mig,ela,heggo och natty, =p tror det var vi? Minns fan inte.. haha, så for vi till en annan fest på bredviken:) Där var det ännu mer folk man kände och det var kul! Men sen gick jag & Ela till shell, där simon,christian och william kom och hämtade oss, for runt och körde överalllt åsåååååå.. sen började klockan bli alldeles för mycket så vi drog home!

Och imorgon har jag praktik, i två veckor.. ska vara på leos lekland;) haha..
blir nog chill! Börjar halv tio också, inte farligt alls ;D

Hörs sen,
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu