Onsdag

Gud vad veckan går fort känns det som

nåja, vaknade kvart över sju idag av att mamma kom in.. Fick lite bråttom eftersom jag brukar ta bussen klockan åtta från lerbäcken! Men jag ska inte till praktiken försän vid elva. För jag ska ska till vårdcentralen tio över tio och kolla min käke + öra! Så nu ska jag bara sitta och fördriva tiden hära innan det är dags att fara iväg. Kanske övningskör till praktiken också om pappa kliver upp! Fast mamma vågar väl inte åka med mig, haha ;)

Så det blir bara fyra timmars jobb idag.
Och dom timmarna kommer att gå fort =p

Sen vet jag inte vad som händer? Funderar på att dra en hemma kväll med filmtittande. Eller om jag tar en promenad runt hertsön. Hade varit skönt.. om orken finns vill säga! Pappa har tjatat på att vi ska börja springa, men när jag vill göra det skyller han på att han inte har några bra skor att springa i. Men det är ju bara skitsnack, han är bara för lat :D haha. Nä, nu ska jag kika runt lite till, sen ta och äta nå frukost :) Vi hörs senare.

puss



jag vet inte hur många gånger folk har sagt att jag är lik fortesa hoti? (roxanna från andra avenyn) från vissa vinklar. haha, fick höra det senast igår. Men jag håller icket med! Ni ser mig på 2 dom bilderna i mitten!




Kommentarer
Postat av: emmie viding

seriöst ni var lika haha! :D

2009-11-25 @ 20:04:46
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu