kommer inte på någon rubrik

Hallå

nu har vi sett klart filmerna =p fast inte den tredje.. orkade verkligen inte att se den. Efter att vi hade sett på film blev det att spela kort, och jag vann tyvärr bara en gång.. det sög ju. Men jag lovar att tobbe fuskade!!! ;b som hämnd var jag ganska taskig när han satt och byggde korthus.. eller, vad man nu kallar det? satt och blåste ut dom hela tiden.. och skakade i bordet.. haha, så snäll är jag ibland ;) Men nu har han iallafall farit hem och jag funderar på vad jag ska göra. Kanske spelar nått trevligt spel eller nå.. i dont know! Men jag kan inte sova.. har sovit så jävla mycket alltså.. Men borde egentligen sova så jag blir friskt. Men ja, får väl se.

Ska upp vid åtta imorgon & ringa vårdcentralen.. Bara hoppas att jag kan somna om efter det! Blir ingen praktik imorgon heller.. trodde jag skulle orka men kroppen vill inte! jajajaj.. skriver bara massa onödigt skit, så nu ska jag ta och läsa bloggar och annat roligt. Vi kanske hörs lite senare.. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu