lördag

ojoj, dålig uppdatering =p jag vet.. men har inte riktigt haft tid,
man ska ju inte sitta och häcka vid datorn hela dagarna!

nåja, ska sammanfatta lite,

onsdag: var och badade på arcus med tobbe bäckman issa sara och saras syster! Var trevligt, vamt och skönt. Men dock var det iskallt i vattnet! man fick typ kramp när man hoppade i, så det var ju mindre kul..

torsdag: var på min gammelmormors begravning, och det var ju inte speciellt kul! Men nu har hon nog det bra när hon får träffa gammelmorfar igen! vila i frid <3 Sen efter det var jag med tobbe, issa, bäckman, modig, matte och yara! spelade kubb och sedan lulla vi runt i bilarna..

fredag: då drog jag tobbe bäckman anna becka och loga till boden alive (Y) hade jävligt roligt.. dock har jag slagit i ryggen så jag har blivit helt svullen på ryggraden, satan så ont jag har idag! haha.. men det var de värt;) sen for vi hem vid två..

idag är det lördag, har varit hemma hos mig med becka tobbe och anna och sett på pippi långstrump på de sju haven! eller nå sånt.. haha.. och nu är jag hos tobbe =) sitter och tar emot bilder av becka som vi tog igår, men de tar en jävla tid.. måste lösa det på nå vis.. ! jaaaaaaao, funderar på om vi ska dra till klubben ikv, skulle vara trevligt, mitt älsklings ställe! <3 får se om det blir av =) Kan skriva sen när bilderna finns på pixbox;D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu