onsdag

hellu =) kom hem från jobbet för 40 min sen.. har nyss duschat åså :) så jag ska börja göra mig klar osv.. sen dra till tobbe =) Och ikväll ska vi på burnkväll i råne.. haha..

vad hände med vädret? innan lunch - BRA SOM FAN efter lunch - SUG MIN KUK!
haha, nämen.. dra åt helvete dumma regn..

igår var jag med issa yara tobbe modig bäckman och matte, vi var och gled konkaronk.. for och köpte kinamat på exotic och for sedan hem till mig och åt =) Sen for vi till boden en sväng :) Och sen var det hem å sova :b sov hos tobbe <3 min sötis.

nåja, nu måste jag snabba mig =)
pusstjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu