Måndag

ny vecka, nya möjligheter

Började två timmar tidigare idag, alltså klockan tio istället för tolv. För vi skulle se någon teater.. den var väl inte speciellt bra. Men jag höll mig vaken iallafall. Och nu sitter jag i data salen.. ritar på paint och skriver en julsaga. Men jag slutar på tjugo min eftersom vi började tidigare. Såå när jag kommer hem ska jag nog plugga lite matte.. Men det brukar som inte bli så. Men jag måste .. Sen ska jag städa också. Fuck vad tråkigt. aja, sånt måste också göras ibland..

sen kommer tobbe :) Blir väl att se film & mysa på. Han ska även spendera natten med mig :)
myyys <3 aja, vi hörs sen :) pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu