tisdag

hallåhallå :) Vaknade typ för en timma sen, haha.. var så jävla trött.. =p men nu är jag och tobbe hos mig och jag ska göra mig klar =) skrev inget igår när jag kom hem, så tänkte skriva nu =)

for ju till happis och finland igår med tobbe & sara, blev shopping och såntdär =p köpte; tre par skor, ett linne, en väska, jeansleggings, nagellack, veet, en tunnare tröja, trosor,bh, deodorant :) sen färgade jag håret igår också.. fast ska göra mer slingor sen..  tror att det var allt, kan slänga in nå bilder.

         

och nu ska jag äta och göra mig klar.. sen ska jag nog hitta på något med yara ;-b pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu