helloooo;)

kom hem för en stund sen :) har varit med natty och becka..

först var vi på stan åde.. sen fick vi skjuts av bäckman hem till nattys pappa :) var där och drack te, såg på en film när natty sjöng och åt candy ;) Och fyfan vad fint natty sjunger! har spelat in det på telefonen, det låter så sjukt bra. Men iaf, sen gick vi ut ett tag :) Och sen kom nattys mamma och hämtade oss så for vi hem till hennes mamma en sväng också, och jag säger bara , give me that house! så mysigt. :) hihi.. och sen vid typ halv tiokom bäckman och hämtade mig och becka så for vi hem :)

jaa, det var min kväll det :)
and i love my babes ;)

nu ska jag skriva ett brev till mig lärare.. (haha)
hon ville ha ett så..
pussssssss

justja, tidigare övningskörde jag =) och nu kan jag köra svinbraaaaaa..... stolt ;)
och så har jag fått tre par strumpbyxor av mammsen.. det behövdes (Y) tack mami

herrrrrå

 ä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu