onsdag

hejdära.. idag vaknade jag först vid tolv :b för då skulle tobbe dra till pekka och fixa nå stuffs =b så då forsatte jag att sova. Sen vaknade jag inte försän klockan tre .. haha, någon gång måste man ju få sova ut =)

Igår var jag på motorgården från kl 6 till 1, snacka om att jag blev less. Somnade dirr vi kom hem! Men iaf, var där med Tobbe,bäckman,issa,jimmy och modig =b dom skruvade som vanligt.. och sedan hände det lite tråkigheter, menmen =p
Nu sitter jag iallafall och väntar på att baby ska ringa =) Då ska jag gå och möta han, så ska vi en sväng på ica och sedan tar vi en prommis en hem till honom =) Får se va vi hittar på ikv, men nått kul blir det alltid =D

Men vi hörs senare då,
smsa 0761310848
puss


dom är ju bara för söta :) mina kisseungar!

Kommentarer
Postat av: ISABEL

Herregud vad sööööta! :D jag ska tjuva en!

2009-04-15 @ 22:12:10
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu