älska vädret

hej alla söta =) Varit rätt kass på att skriva tycker jag. Har helt enkelt inte har haft tid :)

Sitter hemma nu, har just duschat åså =) Igår hade jag mycket roligt, var först hos ela med henne och becka =) Förfesta lite och gjorde oss klara. Sen kom burken och hämtade oss så skjutsade han oss till antäs =) fett roligt hade jag! dansade,sjöng och allt sånt trevligt:) Sen vid halv 2 kom frida och natty =) Dom stannade en stund sen så fick vi skjuts av jocke till stan, stannade på brass =b då kom snusrobin och johannes.. sociala med dom ett tag, var ju svinlängesen jag träffade dom så det var trevligt =) Sen kom martina,tobbe och henri och hämtade mig där så for jag och tobbe hem till han och sov =) aja, det var en lyckad kväll iallafall :)

Idag vet jag inte vad som händer, bara ta det lungt med min babe =) För idag jobbar han bara till två,alltså slutar han om en kvart. så jag ska gå och göra mig klar nu. Så vi hörs sen.. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu