TRÖTT

hejsan, har inte skrivit på ett tag. Men skolan tar död på mig. haha, inte för att det är så mycket att göra.. men det är bara allmänt jobbigt att sitta inne i en rutten jävla skola. hm.. fick iallafall sluta tidigare idag. dom ba; hur många här vill gå hem? alla räckte upp handen, hon ba : plocka ihop och gå då =) vi ba, aight ;) hahah. hon tyckte att vi hade jobbat bra =p och det kan jag fan hålla med om, slet som ett arsle på matten ^^ men det är de värt. Ska inte slarva nu. Och efter skolan for jag och tobias till hans mormor. han skulle klä sin skotersits som han har gjort själv, den blev fan najs =) och tobbe kan sy? haha. fårvånad? ja. Hehe, vi åt middag där och sånt. Och åt glass ;) mums. var där från typ tre till 8? jepp. mestadels låg jag i soffan och höll på att somna, och frös gjorde jag, för jag har fått feber =( men tobbes söta mormor kom med en jätteskön filt åt mig :') hihi, å medans tobbe och hans morfar fixa sitsen , satt jag och tobbes mormor och garvade åt cops, haha, sjuka människor det finns! de var najs. men , jag ska krypa ner i tobbes säng, och invänta en film som börjar på trean kl 9. The perfect man. sen efter det blir det att sova dirr. vill ha bort febern. men tror de inte blir skola, för jag är inte inte riktigt frisk.. menmen, vila imorn, skola nästa dag =) nu ska jag hämta tobbe som typ är kär i sin skoter, han sätter fast sin sits. aja, ni får ha det bra, pusss

min mamma och pappa är bäst <3
tobias är underbarast.
dom är dom ända jag kan lita på <3 puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu