onsdag

ggghghddhssa
hejhej =p har inte orkat skriva hära på några dagar. tänkte iallafall skriva lite. Dom senaste dagarna har det inte hänt så mycket, Pappa fyllde år igår,så då firade vi han =) åt gott åså. Sen har jag bara varit i skolan och pluggat, och vetni, för första gången i mitt liv, så tycker jag att matte är superkul, och det är så jävla bra att jag har fått en sån inställning.Blir ju stolt över mig själv =D haha! allt går bra.. iallafall så ska jag börja praktisera två dagar i veckan hela terminen, så det känns bra. Ska då vara på snömannens dagis =) liv och anton går där :') sötnosarna mina. Jag ringde ju till dagiset idag, och hörde om dom hade platser och sånt, och de hade dom. Också sa hon jag pratade med : madelene nyberg sa du? jag ba ; jaa. hon ba : men dig har jag ju haft som dagisbarn, tänk att du redan går på gymnasiet. jag ba , hahah :p jo! fan vad najs att hon kommer ihåg mig =d haha. jani, vad ska man säga. Dom dagar jag praktiserar är tisdag och onsdag =) jag ser fram emot det. För jag vill bli dagisfröken =D haha, det har jag alltid velat. Kanske inte så bra jobb. Men man ska ha ett jobb som man tycker om =) .. aja, nu kom jacke och henri hit till tobbe. ska väl vara social eller nå? hm. haha =D jag är så jävla trött eftersom att jag vaknade klockan tre av att jag fick mens.. inte kul. hatar att få den på natten, och jag hade sån jävla värk =/ kunde itne somna om typ, kanske sov tio min, och vakna.. så höll det på så.. usch!!!!, jobbigt. Jag har även varit hos tandläkarn idag. har fått ett hål :( har aldrig borrat. Kommer fan döö.. Fick en ny tid för lagning i okt. jaja, hoppas det går bra. Hehe, imorgon blir det skola och sedan umgås med fridaaa =) jojo. men nu ska jag dra. men jag skriver imorgon, trorjag? hah. åh, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu