måndag

tjoho, sitter hemma hos henri nu, tobbe är också hära.. =p vet inte vad vi ska göra :b hehe.. Efter skolan så for vi hem till tobbe, och tobbes morfar bjöd oss på frasses så vi for dit, åt åså =p sen for vi hit.. fårse vad kvällen bjuder på, jag tror att jag håller på att få öroninflammation?! fett ont göre, ska kolla imorgon när jag är på praktiken, springer bara över till vårdcentralen. aja, nu ska jag slänga upp en dagens.

Dagens frisyr: uppsatt i en slarvig knut
♥ Dagens smink: ingenting
♥ Dagens klädsel: adidasbyxor,tjocktröja,sockar,underkläder,
♥ Dagens händelse: fått öroninflammation
♥ Dagens planer: plugga kanske?
♥ Dagens vill ha: en ny mobil
♥ Dagens saknad: inget spec
♥ Dagens drog: cola
♥ Dagens finaste: tobias
♥ Dagens måste: inget
♥ Dagens dricka: cola
♥ Dagens köp: tuggummin
♥ Dagens skönaste: sängen
♥ Dagens mat: frasses
♥ Dagens kärlek: tobias
♥ Dagens mående: lite sådär




gggggg                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu