deppppp

jahallå.. är inte på humör att skriva. allt är tråkigt, och jag är deprimerad. Men måste skriva lite iallafall.. skolan idag har väl gått bra, haft haft EA på morgonen,sen hade jag bild, sen lunch och sen biologi. sen slutade jag.. gick på stan efter skolan med ela och erik, kolla bara. Och jag har hittat en snygg mössa, vantar och halsduk som jag ska köpa. Och så ska jag beställa en jacka, som mamma är snäll och betalar (Y) .. ja, sen har jag hittat ett par jeans från vila som jag blev kär i och ska köpa. jaa, sen blir det väl att spara pengar så det räcker hela månaden. får ju även pengar av farmor, och studiebidraget =) plus att mamma köper vissa saker åt mig också. så det är najs! behöver inte känna att man är utan. Jaja.. ikväll har jag varit med camilla, linus osv på gården =p det var trevligt. Har även träffat emma och mange och såklart deras söta alicia :b jojo.. också har jag vart hos tobbes mormor =P hon är sweet! .. ja, och min moster,kusin och janne har varit hos oss ;b grattat min mamma och lillsyster i efterskott, dom fyllde ju somsagt år igår. men jaja

tobbe far och jagar imorgon.. vet inte hur många dar men, säkert över helgen.. vet inte om jag ska sova här iallafall.. jag får se. ska iallafall umgås imorn med ngn;b kanske en sväng till nadja..men vi hörs

tack tobias för att du finns vid min sida, varje dag! jag kan inte förklara min kärlek till dig. du är så underbar så det inte finns nog med ord. Jag kommer aldrig att släppa dig, då menar jag aldrig. Jag älskar dig otroligt mycket. du är mitt hjärta, jag vill dela resten av mitt liv med dig, jag vill flytta iväg med dig, skaffa familj, ja.. vill dela ett underbart liv med dig älskling <3 för du och jag hör ihop! 2 och ett halvt år är bara början älskling. puss på hela dig.

rebeckalarsson.. du är fanimej den bästa vän som finns, du är den som frågar hur jag mår, tröstar när jag är ledsen och när allt är åt helvete. du är värdefull gumman. och ett hjärta av det renaste guldet. jag älskar dig, nu då och föralltid <3



livet är inte alltid så lätt som man tror..


och jag får inte glömma att mamma och pappa är dom perfektaste föräldrar man kan ha, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu