25 september

hallå, =) skolan idag gick fort.. hade bara sv,bild och biologi=) gick bra.. Sitter hemma hos mig nu med tobbe, jag har tagit hem alla mina saker från han =D haha, för nu kan jag ju bo hemma, skönt! =b men kommer ändå sova hos tobbe rätt ofta ^^ för det är så mysigt. hihi,vi har iallafall nyss käkat =p och nu sitter han och ser tv och jag vid datorn ;b jag väntar på att en ska komma och köpa min boxningssäck (Y) hehe.. och sen ikväll blir det hockey, kanske äter på max efter det =b får se hur det blir. aja, har inget mer att berätta än så länge =b puss&kram.

jhfvvh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu