tisdag

Jag har fått sova uuuuuut! Åh, vad skönt och behövligt. Haha. Är typ lycklig. Har inte sovit ut sedan jag kom hem ;) Och nu är klockan 13.00. Så jag har fått all den sömn jag behöver!
 
Dock dog glädjen lika fort då jag kollar ut och ser ösregnet. Blä! Känns inte kul att gå hem till storgatan i detta väder. Lämnade mitt parra hemma också, typiskt. Men jag måste börja tralla snart ändå, ska städa min garderob osv. Och ikväll hoppas jag på en kaffe med Frida på friends. Vi har massvis att prata om! :)
 
 
kan dom inte bara sluta med dessa vimmelbilder? Lyckas alltid vara med....
Julle,  jag, Rebecka, Lollo och Sara!

Kommentarer
Postat av: R

HAHAHA *VaFAN gör jag med HANDEN!!??? ;D hahahah

Svar: haha ;)
MADDE

2012-10-10 @ 18:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu