-

Blev lite hockeytittande ikväll med mamma och pappa. Luleå vann med 4-1, härligt!
 
Nu sitter vi och surrar lite. Har även ringt runt och kollat på internet efter lägenheter. Jag vill verkligen ha eget NU! Blir galen snart. Jag får flytta till André, men det känns som att det är bra att ha sitt eget också. Vi har all tid i världen att flytta ihop sen om vi vill. Förstå mig inte fel, men att flytta ihop efter några månader kan sluta hur som helst. Den dagen kommer då man känner att det är helt rätt!
 
Annars då.. Jobbdagen har väl gått sådär. Känner mig helt snurrig.. har varit jätteyr och trött hela veckan. Vet inte vad som händer .. Förhoppningsvis blir det bättre efter lite ledighet.. lugn och ro! Så det blir ingen utgång denna helg heller. Men det gör mig ingenting.
 
Nu staplade André in. Han kom och lämnade min kära dator. Bloggar från pappas nu. Jag hatar att sitta vid någon annans dator. Jag har ALLT sorterat i mappar osv på min.
 
Justja.. Att en kund kan göra ens dag så mycket bättre, av en sån liten grej. Han kom och tackade för en rolig dag på leos och sa att dom absolut kommer att besöka oss igen. Sen så gick han. Men lika snabbt vände han tillbaka, kom och skakade hand och sa; Du är verkligen riktigt trevlig! Det värmde. Så himla roligt när människor vågar komma fram sådär. Samma sak hände förra helgen, Då en tjej kom fram till mig & min mamma och sa ; Varje gång ni kommer in på ur&penn (hon jobbar där) så kan jag inte låta bli att stirra på din dotter, Så otroligt vacker och så himla fina ögon! Alltså, små saker kan göra en så otroligt glad! Mer komplimanger åt folket, ellerhur? Det kan betyda jättemycket för någon, även fast det kan vara en liten grej. Man behöver höra sånt ibland.
 
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Imorgon är det fredag och jag ska kriga igenom tio timmar innan jag får pusta ut. Lovely! Godnatt med er ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu