mot alanya

Packat och klart. Ska börja åka mot kallax på en liten stund. Skakar och mår illa. Sjukt jobbigt. Har dock fått några lugnande tabletter av mamma. Får hoppas dom hjälper lite iallafall.

Kommer vara framme 01.15 (00.15 svensk tid) I antalya. Sedan tar det två timmar till alanya så är väl framme 04.00 kanske .. Får se om jag orkar skriva något inlägg då eller om jag går och lägger mig direkt.

Men som sagt så kommer jag ha med datorn och internet finns på hotellet så ska försöka uppdatera varje dag.

Ha det så bra här hemma så hörs vi :*
Älskar eeeeeeeeeeeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu