ett stort tack

- till mina fina vänner som var med och firade min 20årsdag.
Jag hade superkul och är riktigt nöjd med hela kvällen. Ni är bäst!

Invigde även olearys igår. Grymt bra drag! Gillade stället hårt.

Ligger just nu i sängen och tvingar i mig kaffe. Har en baksmälla from hell men det ska nog ordna upp sig. Idag kommer mormor, farmor osv så det är bara kliva upp. Mamma och Anna har nog redan börjat med alla tårtor så jag ska väl slita mig till köket och hjälpa till.. Fast jag ligger rätt skönt här med min fina brevid mig.

Bjuder på lite bilder från igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu