TISDAG

Idag är jag ledig. Så jag har varit på stan och druckit kaffe med Anna, Frida och hampus. Blev sedan att gå en vända och kika på lite kläder åde. Nu är jag hemma igen och har precis ätit. Sitter och socialar med lillasyster om allt möjligt, Dricker mängder med kaffe också, haha. Inget ovanligt.

Får se vad som händer sen. Kanske drar och tränar eller så går jag ut på en promenad med Anna. Min enda lediga dag denna vecka.. men fan. Känner mig fortfarande så otroligt trött och seg. Har inte lust att göra någonting. Kul..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu