SLUT SOM MÄNNISKA

Varit grymt mycket att göra idag. Nog känns det att man fått arbeta.
När klockan slog 19 trodde jag knappt det var sant.
Så fort har dagen gått.. Och trött är jag.

Har iallafall hunnit en sväng till solsystemet och nu sitter jag med färg i håret.
Ska snart duscha och sedan agera chafför åt mina föräldrar.
Puhh.. hade velat krypa ner under täcket NU!

Men ska iallafall umgås lite sen. Blir väl film och något gott till det.
Men inte en droppe alkohol ;) Imorgon ska jag vara pigg och fräsch!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu