MÅNDAG

Här har man varit aktiv? Eller inte.

I fredags blev det först ett vinglas och surr på friends med Sara och sedan en sväng på harrys av alla ställen? Men trevligt hade jag iallafall. Var i princip nykter så blev inte så jättesent. For ut med Andre en sväng och sedan hem till mig och sov.

På lördagen blev det jobb. Hade sedan tänkt att krypa ner i soffan framför en film men den planen gick ju åt helvete. Jag, Andre och Tobbe for till Elin som fyllde 20. Där befann sig en drös med goa tjejer också. Spelade lite ölspel och sådär innan vi begav oss mot stjärnan.

Igår krigade man igenom dagen på jobbet. Och sedan blev det söndagsmys.
Somnade ganska så tidigt. Inte speciellt konstigt dock. Var gode slut..

Idag har jag jobbat en stund och sedan tränat.
A for just så jag ska väl bädda ner mig i sängen och sova..
Och imorgon ringer ingen klocka inte.. Så jävla SKÖNT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu