MÅNDAG

Då är ännu en ny vecka, med nya möjligheter här.

Har inte haft någon blogglust i helgen. Jobbat fre,lör och sön men även hunnit med lite annat kul. I lördags for jag Rebecka och Fredrik till Sara's 20årsfest en stund. Senare begav vi oss till allstar. Trevlig och inte allt för sen kväll.

Idag slutade jag ett. Skönt & behövligt. Mår inte något vidare.. Men har ätit lite vitaminer och druckit något glas med treo så hoppas på att jag mår bättre snart.

Har precis städat här hemma lite och även varit snäll och hjälpt mamma med tvätten. Ska snart bege mig iväg till hemlig destination och sedan får jag se vad jag gör resten av kvällen. Att vila är väl prio ett just nu. Så, ah! En film eller två kanske får underhålla mig. Hörs senare.


Invigde nylinnet i lördags också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu