HELGEN

I fredags blev det jobb till 19. Efter det for jag och solade en stund, och sedan färgade jag håret. Blev en nykter kväll för mig. Ett mycket bra val ;) Var sjukt trött så var typ bara hemma förutom att jag skjutsade lite folk.

Lördagen spenderades på stan med mamma och pappa. Kollade även in marknaden litegrann. Sedan blev det att äta lunch på österns pärla, Åt en sjukt god kycklingwok :) .. Ett tag efter det blev det kalas hemma på storgatan. Vi firade saras födelsedag med släkt och vänner. Det bjöds på gräddtårta, smörgåstårta, fika och en massa annat gott. Hamnade i en jobbig matkoma sen kan jag lova.. haha.

På kvällen åkte jag hem till Amanda och festade lite med några snygga brudar. Vi tog även taxi till Sophia innan vi drog oss vidare till allstar. Jättetrevlig kväll om man bortser från vissa saker. Alltid ska det vara nånting! Less.

Aja. Nu är helgen över iallafall. Har just tagit mig en dusch och nu väntar jag på att middagen ska bli klar. Mamma har testat sig på något nytt recept med fläskfile och massa annat gott. Tror det blir bra! Resten av kvällen kommer bestå av en massa filmtittande. Man mår ju inte vidare bra idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu