torsdag

Snart är det helg mina vänner!

Vaknade för en liten stund sedan. I tid dessutom. Har vaknat runt halv åtta varje dag och jag åker cirka 20 över.. = stress. Men nu hinner jag se tv och dricka upp mitt kaffe i lugn och ro ;)

Solen skiner redan, blir nog ännu en toppendag. Igår var det helvettes varmt ju. Hade velat sola men får ta det någon annan dag. Vi ska ha en grupp på 150 personer idag så vi har ju det vi gör, Men då går ju dagen snabbt också :-) Så blir det att gå på en långpromenad ikväll med musik i öronen, om det fortfarande är soligt ;) hehe. Man blir rätt trött när man är inne tio timmar om dagen, Så kvällsprommisar hissar jag!

Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu