torsdag

Jag hann aldrig uppdatera någonting mer igår. Var först på stan och lunchade med mamma, shoppade även litegrann. Och på kvällen var vi på bilbingo. Mamma hade turen och vann lite cash. Inte illa! Spenderade även natten hemma hos Andre.
 
Idag ringde klockan 06.10 .. Var gode segt att ta sig upp för båda två.. Jag kunde dock ligga kvar och dra mig typ 20 minuter medans Andre hade bråttom uta fan. Haha! stackarn..
 
Det har iallafall gått bra att jobba idag. Blir tungt med 11-timmarspass tre dagar i rad. Men det är bara att bita ihop och tänka på att man sedan är ledig tre dagar. Yey!
 
Nuuuuurå?? Har precis ätit middag. Ska väl ta mig en dusch och sedan får jag se om jag beger mig till A eller om jag sover hemma inatt. Återstår att se. Är riktigt jävla trött så vet inte ens om jag orkar gå den fem minuters korta promenaden. Då är man slut. Men ahh.. får se sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu