lördagsmys

Igår blev det först jobb och därefter stressade jag mig hem, bytte om, mötte upp Frida och till sist gick vi till Issa för att fira henne's 20årsdag. Hann dock bara vara där i någon timma innan det var dags att bege sig till sara och martins inflyttningsfest. Hade iallafall en jättetrevlig kväll med fina människor. Blev dock inte speciellt sent då jag skulle upp och jobba idag. Tackar mig själv att jag gick hem i tid. Skönt att få sova!

Slutade 18.30 idag. For och handlade med JZ efteråt, Har även hunnit sola och nu har jag äntligen lagt mig i soffan. Blir en riktig hemmakväll idag. Bara en massa mys och en hög med filmer innan det är dags att sova så man orkar med yttligare en jobbdag.

Ha en trevlig kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu