lördag

Hej på er!

Har varit en mycket lång och jobbig dag. Varit i sunderbyn från 07.30 till 13.00 .. och sedan när jag kom hem har jag sovit ända tills nu. Mår dock så mycket bättre och det känns så förbannat skönt.


lördag idag, och varenda jävel är ute och skålar. Själv ska jag bara ligga inne och se en massa filmer :) Och imorgon ska jag följa med päronen och sjösätta båten, blir även en premiärtur. Som jag har längtat.. ska bli riktigt kul. Snart kan man börja hänga på klubbviken också, Lovely!

Hoppas ni får en awesome lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu