lördag

Blev en lugn kväll igår som jag spenderade med A. Behövligt! Var helt slut när jag kom hem från jobbet. Och idag har det varit bra mycket mer folk.. satan vad alla har jobbat på bra. Härligt tjejer!!
 
Har precis kommit hem. Vrålsata hungrig.. har knappt hunnit äta något idag så jag orkade inte ens värma maten (!!!) haha. Dock hade det inte hunnit bli jättekallt, men ändå ;) Jag kan fan inte sluta stressa, är fortfarande stressad och jag har egentligen inte bråttom.. Ska duscha och göra mig klar. Och efter det ska jag dricka en iskall smirnoff ice och NJUTA! Får se om jag beger mig till Andre senare, ska höra vad dem tänkt sig.
 
Imorgon är jag ledig. Hur fucking underbart som helst. Och söndag dessutom, slappardagen! Ooohyes. Kunde inte bli bättre. haha! Vi får höras sen, stressad..... som sagt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu