långklänningar

Det är ju härligt snyggt att bära på sommaren. Någon som kan tipsa om någon sida där dom har några snygga? Är inte alls mycket för längre klänningar. För mig har det alltid varit kort kort .. haha. Men hade kunnat tänka mig att klä mig i en sån på midsommar. Annars är dom ju bara snygga att ha i garderoben?;) Så lämna en kommentar om ni vet! Tack.

påtal om midsommar.. Vad händer? Jag har dock åkt på jobb i år igen.. Lite surt är det då hela familjen ska spendera helgen på kubbviken. Det är ju tradition.. men jag har kollat upp och det går båtar ut på kvällen och hem morgonen där efter. Så det får väl bli att pendla. För inte fan ska jag sitta hemma :) Älskar verkligen midsommar. God mat, goda drinkar och omgiven av underbara människor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu