i miss you!

Alltså... ord kan fan inte beskriva hur mycket dessa människor betyder för mig. Seriöst. Gör ont i hjärtat när jag tänker på att jag bara träffar dom cirka två gånger varje sommar. Det suger. Jag vill träffa dom varje dag året om. När jag är där räcker knappt tiden till. Inte ens två veckor.. man vill hinna spendera tid med allihopa så mycket som möjligt. Jämfört med alanya, så suger sverige. Trivs SÅ mycket bättre där. Tro det eller ej. Hade det inte varit för dessa människor så hade jag kanske sett annorlunda på saken. Men dom här är verkligen hur bra som helst. Pålitliga, omtänksamma och underbara människor. Blir så irriterad på folk som drar alla turkar över samma kam. Alla är inte likadana. När man väl känner personerna så är det en helt annan grej. Jag har skaffat mig vänner för livet, Ångrar inte en sekund att jag åkte hit första gången. Om det hade varit enklare hade jag bosatt mig där förlängesen. Men det är mycket som ska ordnas innan man kan göra det. Men ingenting är omöjligt. Vill man så kan man. Det vet jag. När jag är där på semester känner jag mig som hemma. Det är inte som en vanlig solresa med fest och shopping. Det är tusen gånger mer än så. Lyckan jag känner är obeskrivlig. Jag skulle aldrig i hela mitt liv åkt dit själv vid två tillfällen om jag inte hade haft bra människor omkring mig som jag litar fullt ut på. Dom såg alltid till att jag kom till hotellet, att jag aldrig gick själv sent om nätterna ifall något skulle hända, dom såg till att jag hade kul och mådde bra. Är så otroligt tacksam. Utan dom hade det inte funkat. Jag vet att det är tjatigt att höra om detta ställe 24/7 .. MEN, It's my life. Och om det stör er, var inte här och läs! Tur att det finns dom som stöttar och förstår. Guldstjärna till er! Snart får jag även spendera sju dagar där med två älskade vänner. Och om vi ska ha kul? Tro som fan det. Det är jag säker på ;)

I love u guys! ♥ ses snart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu