-

Nu är jag hemma igen. Var ju som sagt förbi farmor en sväng, Där bjöds det på rabarberpaj och glass. Mycket mumsigt. Hon är grym på att baka, blir alltid så gott ;) haha!

Ikväll får jag se vad som sker. Har en jävligt jobbig huvudvärk som inte vill försvinna. Så det blir nog att lägga mig i soffan och vila en stund så kanske den går över. Fårse om jag och mamma kanske går över till sara och socialar sen.

Detta fick iallafall följa med hem idag:
(dåliga mobilbilder)

(koftan är svart)

ett nytt snyggt nattlinne, Kan inte få nog av dom ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu