done!

Äntligen. Blev klar runt halv elva. Har precis duschat och lagt mig i sängen.
Kan ju tala om att det var underbart jävla skönt. Kunde inte ha längtat mindre.
 
Nu är grabben min snart här också. Skönt att han kommer.. I hate beeing home alone. Förutom älskade jag stunderna jag fick vara helt själv. Nu hatar jag dom och vill alltid ha mina nära och kära omkring mig.
 
Nu ska jag iallafall stänga ner datorn. Klockan ringer 06.00 och jag ska hämta amanda kvart över sju ungefär. Så vi hinner med en kopp kaffe och frulle på jobbet! Om jag inte snoozar för länge....
 
Godnatt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu