30 Juli

Hej på er!
 
Har inte haft någon lust alls att blogga. Sorry för det. Kul att ni hängt kvar iallafall!
 
Har som ni vet varit i Stockholm med min älskling ons,tors och fre. Det har varit hur mysigt som helst. Vi kom dit onsdag förmiddag och åkte hem på fredag eftermiddag. Vi har bott på ett supermysigt hotell, shoppat, ätit ute på fina restauranger och varit på grönan. Helt underbart att få komma iväg en sväng bara vi två ♥
 
På fredag kväll bjöd vi hem mina föräldrar på middag. Det blev grillat! Hur gott som helst. Lite senare kom även Andre's mamma med några vänner. Så nu har dom också fått träffat varandra, Superkul att dom gick bra ihop :) Vi hade verkligen jättetrevligt.
 
Blev bortskämda med grillat igen på lördag kväll, denna gång hemma hos andre's mamma och leffe. Tackar och bockar. Vi for sedan hem och myste på framför en film innan det var dags att sova.
 
Utöver det så har jag jobbat :-) Kom hem för en liten stund sedan. Ska ta och slänga mig i duschen, ganska behövligt om jag får säga så. Haha. Fårse om jag sover här inatt eller med min pojk. Han ska dock jobba imorgon, och jag är ledig. Så jag får se.. Har en massa ärenden imorgon.. Måste(!) till sax och maskin på dagen och köpa remover till keratinvaxet. Nytt hår ska i på onsdag!!! Äntligen!
 
Vad mer? Luleå kalaset närmar sig, Jobbar fredag, lördag och söndag tyvärr.. men blir nog att gå lördag iallafall då jag har lyckats byta så jag får börja 11.30 istället för 08.00 .. Jobbade ju alla dagar förra året så en dag kan man unna sig i år tycker jag ;-) Blir nog superkul.
 
Bjuder väl på lite bilder från dagarna också! :) Har dock inte fotat shoppingen. Men hittade inte speciellt mycket. Någon tröja från hollister samt body mist, En jättefin blus från gina tricot med nitar på, smycken och några linnen. Sjukt jobbigt att kolla på kläder när det är hur mycket folk som helst. Man blir ju galen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu