VÅLDGÄSTAR 48:AN

Gode tärd..

Efter jobbet for jag och JZ förbi willys och handlade lite. Hon har ju gett mig ett recept på en smoothie som är sjukt god. Så var tvungen att köpa lite frukt, bär och annat gott till det ;) Får se bara om jag lyckas lika bra ... haha, Tveksamt!

Trodde jag skulle hinna knycka en tvätt-tid ikväll. Men som vanligt finns det INGA tider förutom 07.00 .. Noway att jag tänker kliva upp och börja tvätta innan jobbet. Hinner nog inte ens det. Men jag har ju tur som har mina föräldrar tre minuter från mig.. så tog med tvätten hit ;) I gengäld tömde jag diskmaskinen åt dom. Jävla snällt ;)

Dock är ingen hemma här. Mamma slutar kl nio så jag väntar nog på henne så vi kan surra lite. Har inte varit här på två dagar så kände att det var dags ;) hahah! Dom slipper mig aldrig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu