KLADDKAKEBAK

Självklart ska mamma bjuda på godis, kladdkaka, cola, kaffe och en massa andra onyttigheter. Men en bit unnade jag mig iallafall.. det får man väl? ;) Man kan väl börja med nyttigheterna på måndag istället? eller typ, nästa år?




Nåja, Nu ska jag ta och gå hem. Ska bli otroligt skönt att få krypa ner under täcket ;) Imorgon är det jobb som gäller, 11-19. Tro det eller ej, Men jag har börjat sakna jobbet trots att jag bara varit ledig sedan i tisdags. Dessa dagar har ju känts som semester förfan. Det ska bli kul att jobba helg faktiskt, Har ju så fina arbetskamrater också. Dom gör verkligen min dag ♥

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu