-

Näfyfan .. hur länge ska jag behöva vara förkyld egentligen? Någorlunda less. Har känt igår och idag hur jävla ont jag har i käken/pannan/ögat och ja, Bihåleinflammation naturligtvis.

Iallafall.. Ikväll ringde Jonna och ville komma förbi hos mig. Så jag mötte upp henne efter jobbet och sedan gick vi hit. Surrade & drack kaffe. Otroligt längesedan jag träffade bruden. Så det har varit mycket trevligt att få prata lite minnen och så. Nu gör jag inte speciellt mycket, La mig precis i sängen. Ska slå igång en film, äta godis för sista gången på länge och sedan sova!! Och ja .. nu mot nyttigare tider. Beach 2012 ;) eller något. höhö.. får väl se hur länge man klarar av att vara nyttig. Fast hade ju min period för ett tag sen då jag höll mig sjukt länge. Så kanske inte blir så jävla svårt? ;-) hehehe. eller....

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu