fredag

Nu har jag jobbat klart och är äntligen "hemma" .. nyduschade och utslagna är vi båda 2. Haha. Ska bli himla skönt att få sova ut imorgon :-) Men jag ska inte sova längre än 12 ;) Måste ta vara på dagen juu.
 
Ska fråga om A är sugen på en film eller så, Blir inte att fara ut nåmer ikväll iallafall. Hittar hellre på något kul imorgon då jag förhoppningsvis är lite piggare :-) Kanske hakar på mina brudar som ska festa litegrann.. lät lockande!
 
Är förjävla trött så ids inte skriva. Blir bara en massa svammel.
Hörs imorgon istället.
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu