-

Dagen har spenderats på stan med Rebecka. Vi började med en chai latte på friends och sedan blev det lite shopping. Hittade mig faktiskt två klänningar, Så någon av dom ska jag ha på söndag tror jag. Har fyra att välja mellan just nu, haha. Har alltid så svårt att bestämma mig.. Jobbigt!
 
Var nyss hemma och åt middag, Gode gott var det. Längesedan vi åt allihopa tillsammans, Nästan alla.. Bara Sara som fattades. Men hon bor ju inte med oss, Och jag är knappt aldrig hemma heller. Så det var mysigt ♥ Älskar min familj så jävla mycket. Skulle aldrig klara mig utan dom.
 
Har tyvärr inga bilder på det som shoppades idag. Får ta och visa senare, så kanske ni får hjälpa till att bestämma vilka av alla fyra jag ska ha! ;)
 
Ska dricka upp mitt kaffe nu och sedan mysa med min finaste som kommit hem från jobbet ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu