TORSDAG

OMG vad trött jag är.

Ligger i sängen med kaffekoppen i handen och ögonen är halvt öppna. Hade lätt kunnat sova fem timmar till. Men det är ju som jag säger. När jag måste kliva upp då kan jag sova hela jävla dagen om jag känner för det. Och när jag är ledig så vaknar jag först av alla. Hm. Varför? VARFÖR? Inte lite less.

Nåväl. Ingenting att göra åt det. På med lite musik, dricka ännu mera kaffe och göra mig i ordning. Jag och Linda börjar väl rulla mot jobbet där före elva någon gång. Känns som att det blir en fartfylld dag. Kasst väder samt påsklov. Då är det en utmärkt dag att besöka djungeln.

Hoppas ni får en bra dag.
Hörs senare eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu