TISDAG

Har legat kvar i sängen en bra stund. Druckit tre koppar kaffe, surrat på face, ätit frukost, kollat mig omkring och insåg att jag behöver städa. Eller rättare sagt, plocka upp. Har samlat alla kläder i en hög på soffan och det börjar bli lite väl överfullt. Jag har den största garderoben av oss här hemma och ändå är det jag som lyckas samla stora högar med kläder i rummet. Ids int. Jag tror jag måste börja leta lägga igen snart. En tvåa hade varit perfekt. Eller en etta med klädkammare. Hm, någon som har tips? I stan eller i närheten. Skulle aldrig klara av att bo långt ifrån.

Nåväl. Ska inte hitta på fler ursäkter nu.
Dags att ta tag i kaoset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu