sanning eller konsekvens

Drar väl ihop en sammanfattning om helgen.

I fredags blev det som sagt lite fest hemma hos mig med massa härliga människor. Efter en hel del alkohol vinglade vi in på allstar där vi stannade hela kvällen. Hade jag kul? Jag tror det. Med tanke på att jag mådde riktigt jävla dåligt igår. Fyfan.

Trodde aldrig jag skulle orka en tvådagars. Men Amz och JZ lyckades övertala mig. Så jag krigade mig in i duschen, slet på mig party outfiten och drog iväg till amanda. Första glaset var gode jobbigt att dricka. Men till slut blev man tagg!! Som det brukar vara alltså. Haha. Så, ja .. Det blev utgång igår också. Hade riktigt trevligt men även för mycket av det goda ;) Blev riktigt förvirrad imorse då jag vaknade upp i heden's lya. Det var den här: Wtf?! vart är jag? Haha! Hade typ däckat på efterfesten. Slut batteri på telefonen så jag tyckte väl det var lika att sova. hahah, Så det kan gå alltså..

Ligger just nu i sängen och försöker pussla ihop kvällen av det lilla jag minns. Ska ta en dusch så jag kanske känner mig som en människa igen.

 

Sara åkte på konka....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu