NEW

Nu har jag städat klart.
Tog mig lite tid också för att fota det nya som kom idag.

Britney Fantasy: Hade den för många år sen. Men gott luktar den fortfarande!

Black xs: Älskar den redan.

Britney curious: Luktar helt ok. Köpte en diselparfym först som jag inte alls tyckte om. Och mamma hade beställt denna som hon tyckte luktade för ungdomligt. Så vi bytte helt enkelt.

 

 

2 nya bikinisar.

Den turkosa är mer knallfägad i verkligheten. Jättefin!

Den vita gillar jag också. Speciellt när det går att ta bort bikinibanden på överdelen så man slipper få vita ränder när man solar! Dessa kommer nog användas flitigt i sommar. Om dom nu inte blir helt förstörda i utlandet. Risken finns ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu