dippning?

Blev så himla sugen på grönsaker och dipp. Så kollar jag på klockan. 23.10 .. fuck. Konsum stängde just och jag var nyss på statiol...

Pratade med rebecka i telefon också..
R: Men far på statiol och köp
- Massa fyllisar där ju, blir ju rädd.
R: Madde, du brukar liksom vara en av dom.

Hahah. Det ÄR fan otäckt att vara nykter bland massa fulla jävlar. Eller? Visst är det?

Jaja. Jag får helt enkelt vara utan. Om nu inte min leverans med dippning kommer som A erbjöd sig. Haha. Skämt och sido. Nu är jag trött.

SOV GOTT

right now....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu