SWEET DREAMS

Äntligen ligger jag i sängen :-)
Kom på att jag var tvungen att göra en matlåda såhär mitt i natten.
Är sååååååå less på leo maten ....

Planerna inför imorgon verkar bli kanon.
Middag hos mig med några otroligt fina vänner
"Lite" alkoholintag
Utgång

Nu orkar jag inte vara vaken mer.
Så, Godnatt!



Funderar på att eventuellt sätta lösen på bloggen....
Meeeeeeeeeeeeeeeen? Jag får se!
Vet inte vilka som läser, och vill ju inte att vem som helst ska kunna läsa om mitt liv.
Well, I will think about that ;)

Kommentarer
Postat av: Jessika - Mamma till Milton ♥

Då vill jag ha det ;)

2011-10-14 @ 08:12:08
URL: http://jessiiika.blogg.se/
Postat av: angelicaeriksson.

Jag med, om jag får :)

2011-10-14 @ 14:44:22
URL: http://eerikssonangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu