LIKE A SHADOW FLOWS IN THE RAIN

Pysslat om mig själv litegrann ikväll,

Solat
Duschat
Gjort hårinpacking
Filat & målat naglarna
Osv
.

Så nu känner jag mig riktigt fräsch. Hinner väl känna mig så i ungefär 12h....
sen är jag på leklandet igen och städar som en galning efter alla ungar..

Ska slå på tv,n nu och zappa ett tag. Sen blir det fan godnatt!




Favorit just nu:
Takida - You learn

And you learn like a shadow flows in the rain
Like a foreign flame in the dark
Showing you the way

Bringing you the fire
I will love you
I will hurt you too
All we need is cover
From the no lovers
From the cold others

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu