26 OKTOBER

Godmorgon.

Trots att jag somnade runt 01.00 tiden inatt så var jag ovanligt pigg när klockan ringde 06.00! Hade lite att fixa, så det är anledningen till att jag klev upp så tidigt. Jag har varit och hämtat ut pengar till mina räkningar, Sedan körde jag ner bilen i garaget och nu är jag hos mamma&pappa. Dom ska få hjälpa mig att sätta in pengar åt killen jag hyr lägenheten av. Jag har fortfarande inte tagit tummen ur röven och fixat mig en internetdosa. Måste fixa det till veckan då jag är ledig.

Bussen går på en halvtimma. Så jag ska ta och dricka lite kaffe & surra med mamma ett tag.
Hoppas ni får en bra dag


Lite morgonmys!


Nyjackan åkte på idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu