2 OKTOBER

Blev att föra hemma hos mig igår med Sara, Martin, Pors och Tobbe. Hade mycket trevligt :-) Sedan blev det allstar. Där var det också väldigt roligt och härligt folk :)

Idag har jag jobbat från 11 till 18.30 .. Och när jag kom hem satte jag igång att städa .. Var en jävla röra här hemma. Så det var jävligt skönt att få det städat.

Ska ringa ett samtal nu medans jag tar en kvällscigg, sedan blir det sängen!
Imorgon blir det jobb och sen är jag ledig tre långa dagar. Underbart!
Har jobbat alldeles för många dagar i sträck så jag behöver verkligen vila upp mig..

Och btw, Mot sommaren blir det förändringar ;)
Vad som kommer att ske får vara hemligt ett tag till. Hihi!
Hoppas bara allt går som planerat, Skulle vara awesome!!!!


Två bilder från igår




Och tungan har blivit bra nu, Kan äntligen äta vanlig mat ;) haha.
Dock tycker jag att han gjorde hålet lite för långt in? Jag vet inte riktigt.... Men det är väl inte hela världen.
Känns helt ok iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu